martes, 23 de junio de 2015

EL TALLER DE CIÈNCIA


Per a que comenceu a coneixer-me i la meva manera de treballar, vos deixe una mostra, en forma de presentació d'Slideshare, d'un taller que realitzarem amb tota seguretat al llarg dels tres anys del segon cicle d'Educació Infantil. La vaig realitzar amb motiu de les últimes Jornades d'Intercanvi d'Experiències d'Educació Infantil organitzades pel CEFIRE de Castelló a la Universitat Jaume I. 



Va ser un orgull per a mi poder ensenyar una xicoteta part del meu treball a companys que demostren una meravellosa inquietud per fer la seva tasca docent de la millor possible. Vaig apendre molt d'ells també i a tots els que van assistir done les gràcies. Com els vaig prometre, ací està la presentació.  




Entre els assistens n'hi havia mestres de molta categoria com la meva companya Marina o Miren, autora del blog laclasedemiren.


Espere poder repetir l'experiència prompte. Gràcias a Lidon, del CEFIRE, per confiar en mi, i a Pilar per ajudar-me.

1 comentario:

  1. Me encantó tu presentación y muchas gracias por las palabras que me dedicas en esta entrada, jejeje que vergüenza. Un abrazo

    ResponderEliminar