lunes, 5 de octubre de 2015

UNA ERUGA EN CLASSE

M'encisa el llibre que ens va regalar Anna pel seu aniversari. i als meus xiquets i xiquetes també. Ja l'hem contat 3 vegades i ja quasi se'l conèixen de memòria; tant és així que la nostra Andrea ha estat avui la conta-contes i ens l'ha narrat de forma meravellosament divertida. M'ha apassionat el fet que el comptara amb moltes de les meves paraules i els meus gestos. .



Hem fet a més un treball plàstic senzillet però amb el qual els xiquets s'han sentit molt orgullosos del seu resultat. L'eruga convertida en papallona en fulls de colors l'hem pintada mb ceres molles i hem realitzat a dins un modest mosaic. Ens ha servit per a introduir la barra de pegament com a eina de treball. 

     

Espere que gaudiu del conte tant com nosaltres ho hem fet. Vos deixe amb l'adaptació del relat d'Eric Carle. Està en llengua anglesa però veureu com els xiquets l'enten perfectament degut a l'estrucutra senzilla, curta i repetitiva del relat. 


A banda de tot açò hem aprofitat per a articular la rutina del dia de la setmana mitjançant la nostra erugueta goluda ... Però aixó ja vós ho contaré més endavant ...

Comencem a gaudir de la literatura infantil de qualitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario