jueves, 14 de abril de 2016

QUÈ SABEM I QUÈ VOLEM SABER DE L'HORT?

Anem a començar a la nostra aula un projecte de treball amb certa consistència que de moment ha començat prou bé, ja que els xiquets han mostrat interés, han expossat els seus coneixements previs de la matèria i, a més, m'han contat què els agradaria saber de l'hort. Fixeu-vos bé.

QUÈ SABEM DE L'HORT? 
MARTIN: hi ha pomes, taronges i pinyes. 
LIDON: hi ha sandia
PAU: m'abuelo té dos horts amb taronges.
ISMAEL: hi ha formigues i papallones.
GERARD: tinc molts horts a la Vall d'Uixò amb taronges, les cuide amb una fusta i em piquen les avespes. 
VICENT: hi ha plàtans i es tira aigua. 
ANNA: m'abuelo té un hort al terme amb taronges plàtans. 
JOSEP: les fruites van al Mercadona. 
VALERIA: hi ha que posar poqueta aigua.
ÀNGEL: tinc un parany, que és com un hort però amb una pedra gran que és un poquet molleta. Es planten coses per què es mengen. 
ALEJANDRO: jo posaré plantes i me les menjaré així... Aaaaaaam!
JUAN MANUEL: els arbres són verds i un poquet marrons. 
ESTELA: no es poden xafar les plantes.

QUÈ VOLEM ESTUDIAR DE L'HORT?
Les peres.
Les maduixes.
Les plantes de tots els colors.
Les creïlles, que m'agraden fregidetes.
Les fruites.
les pomes.
L'hort del tio Julio.
Les taronges.
L'aigua per a regar.
Els caragols.
El xocolate.
Les papallones.
Els melons.
Les avespes.
Les mosques. 
A m'abuelo.

Tenint en compte que estem envoltats d'horts de tarongers principalment, que molts xiquets "tenen" un trosset de terra i que a més tenim l'hort escolar amb les nostres pobres carxofes, crec que ens eixirà un projecte de treball per a conèixer el seu medi natural més proper d'allò més bonico.

Continuaré informant...

No hay comentarios:

Publicar un comentario