jueves, 29 de septiembre de 2016

FELICITATS ALEJANDRO I JUANMA!

Tot arriba... i a pesar que han passat ja una parell de mesos del seu aniversari, no pot faltar al blog de l'aula unes imatges i unes paraules dedicades a uns xiquets tan fantàstics com són els nostres bessons. 


Encara em recorde la primera vegada que els vaig conèixer al parc de boles; Alejandro em va mirar amb somriure socarró i Juan Ma amb desconfiança, primer símptoma d'allò que vaig descobrir més endavant. Són tots dos de personalitat, gestos i preferències diferents, però formen part d'un tot quasi indivisible; Juan Manuel  té la mirada més calmada, pausada i reflexiva, mentre que Alejandro és pura espontaneitat, creativitat i explosió. Tots dos rebosen felicitats i ganes de descobrir i estar al món i és un honor ensenyar-los un trosset des de la meva aula. 


Ens els estimem molt a aquestos dos. Per molts anys xics! 







No hay comentarios:

Publicar un comentario